چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی پاییز را به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی پاییز را به نارسایی کلیه

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی سقوط به نارسایی کلیه؟ نفروپاتی دیابتی است از دیابت ایجاد می شود، اگر ناکارامدی کنترل، نفروپاتی دیابتی به نارسایی کلیه به تدریج بدتر می کند. برای جلوگیری از این فاجعه، بیماران باید درمانهای موثر برای درمان نفروپاتی دیابتی را.
با توجه به ویژگی های بیماری کلیوی ناشی از دیابت، ما دوست داریم که به تقسیم طرح درمان کل به دو بخش.
1. حفاظت از بیمار کلیوی از بدتر شدن
این بخش شامل کنترل سطح قند خون، فشار خون بالا، پروتئینوری، ادم، و برخی عوارض دیگر مربوط به دیابت. در میان آنها، مدیریت خوب از سطح قند خون و فشار خون به روش مفید ترین برای جلوگیری و تاخیر پیشرفت نفروپاتی دیابتی است.
در درمانگاه، بسیاری از داروها می تواند کمک به درمان این مشکلات. به عنوان مثال، انسولین و melbine می تواند به کاهش قند خون بالا کمک کند، ACEI و ARBs اغلب مورد استفاده برای کنترل فشار خون بالا و همچنین پروتئین و مکمل آهن و EPO موثر برای مقابله با کم خونی هستند.
در اینجا، ما باید تاکید بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید مصرف داروهایی که ممکن بافت عملکرد کلیه ها آسیب برساند، اجتناب کنند. انتخاب دارو صحیح می تواند وضعیت سلامت بیماران به طور موثر بهبود بخشد. در مقابل، آنها ممکن است وضعیت پزشکی بیمار به راحتی بدتر کند.
2. نجات اختلال سلول های کلیه ذاتی
هنگامی که مشکلات فوق به خوبی کنترل شده، بیماران باید تلاش خود را برای نجات کلیه های خود را. فقط اگر سلول های کلیه آسیب دیده اما نه نکروز خود بهبود می یابند به کار به طور معمول، به این معنی بیماران در غلبه بر نفروپاتی دیابتی خود را با موفقیت.
پزشکی میکرو چینی Osmotheray به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی را حدود کلیه تغذیه و ذخیره کلیه ها برای بی درنگ بهبود سلول های کلیه ذاتی. برای تقویت اثرات درمانی این دارو و درمان، بیماران همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی کلیه دوستانه و شیوه زندگی ترتیب.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: